تغذیه و سلامتی
کاهش ۱۹ درصدی شکایات از سازمان انتقال خون

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون، حسین آقاجان زاده معاون اجرایی دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان انتقال خون، گفت: در مدت چهار ماهه اول سال گذشته ۱۱۲ شکایت در سامانه درج شده که این آمار در چهار ماهه سال جاری به ۹۴ مورد رسیده است.
معاون دفتر بازرسی تصریح کرد: بیشتر شکایتهای ثبت شده در سامانه کمتر از دو روز رسیدگی میشود ضمن اینکه کلیه تماسهای تلفنی نیز که از سراسر کشور و منطبق با پوسترهای نصب شده در مراکز اهدای خون دریافت میشود تا پایان وقت اداری همان روز و گاه در زمان حضور اهداکننده در مرکز اهدا پیگیری و موانع احتمالی مرتفع میشود.
شایان ذکر است رویکرد دفتر بازرسی در ستاد مرکزی سوق دادن مراجعین به سمت شکایات سیستمی بوده که علاوه بر پاسخگویی مستند، زمان نیز مدیریت شود.